Zmluvné podmienky

Sem vložte podnadpis

ZMLUVA A STORNO PODMIENKY 


Zmluva a storno podmienky

súvisiace s účasťou na akciách cestovnej agentúry Horal,  Krivec 1749, 962 05 Hriňová

1. ZMLUVNÝ VZŤAH medzi klientom a CA Horal vzniká súhlasným aktom, a to ústnou dohodou, podpisom na prihláške, prihlásením sa prostredníctvom faxu alebo e-mailu, úhradou faktúry alebo priamou platbou.

2. Rezervácia miest je možná telefonicky, osobne alebo písomne. Rezervácia sa zruší v prípade, ak do stanoveného termínu nie je doručená písomná prihláška alebo objednávka.

3. Cena je uvedená v ponuke CA Horal. Zahŕňa sumár služieb, ktoré sú v ponuke vymenované. Ak zo závažných dôvodov nebude možné dodržať dohodnutý program, dopravný prostriedok, prípadne dodržať ubytovacie zariadenie, musí CA Horal zaistiť program a služby na porovnateľnej úrovni alebo upraviť cenu zájazdu.

4. Vízové povinnosti a cestovné doklady. Cestujúci je povinný skontrolovať si cestovné doklady a vízové povinnosti nielen do cieľovej, ale tiež do tranzitnej destinácie. Informácie o všetkých náležitostiach a dokladoch, ktoré sú pre vstup do danej krajiny povinné klient môže nájsť na www.agenturahoral.sk. CA Horal nezodpovedá za škody vzniknuté klientovi jeho nevedomosťou o prípadných vízových náležitostiach.

5. Storno poplatky účtuje CA v prípade, ak účastník zájazdu odstúpi od zmluvy nasledovne:

- v prípade, že CA Horal sprostredkuje predaj zájazdu od iného touroperátora platia storno poplatky tohto touroperátora. O týchto je klient informovaný pri kúpe zájazdu.

-letenky - riadia sa výhradne storno poplatkami leteckých spoločností. Klient berie na vedomie, že CA Horal neberie žiadnu zodpovednosť za okolnosti súvisiace s letom (napr.: meškanie letu, stratená batožina,...). Všetky nezrovnalosti a reklamácie týkajúce sa rezervácie letu je oprávnená riešiť daná letecká spoločnosť, s ktorou klient uzatvoril zmluvu o preprave kúpou ich letenky. Storno poplatky sú v ostatných prípadoch stanovené nasledovne:

  • 50% z ceny zájazdu, ak klient odvolá svoju účasť v čase od záväzného potvrdenia prihlášky do 30 dní pred nástupným termínom,
  • 70% z ceny, ak klient odvolá svoju účasť v čase od 30 do 15 dní pred nástupným termínom,
  • 80% z ceny, ak klient odvolá svoju účasť v čase od 15 do 5 dní pred nástupným termínom,
  • 100% z ceny zájazdu, ak zákazník odvolá svoju účasť v čase kratšom ako 5 dní pred nástupným termínom alebo nenastúpi v stanovenom čase a na dohodnutom mieste.

CA Horal ďalej účtuje všetky doložiteľné náklady súvisiace so stornom v prípade, že tieto prevyšujú stanovený storno poplatok, resp. obchodné podmienky obchodných partnerov CA Horal neumožňujú uplatniť vyššie uvedené storno poplatky. Pri písomnom storne je pre stanovenie sumy storno poplatku rozhodujúci dátum jeho doručenia CA.

6. POISTNÉ je predmetom dohody medzi klientom a CA. CA Horal ponúka sprostredkovanie komplexného poistenia a poistenia storna zájazdu v spolupráci s poisťovňou Allianz a Európskou poisťovňou.

7. ZMENY ZMLUVNÝCH PODMIENOK, jedná sa o zmeny termínu, programu, ceny, eventuálne zrušenie zájazdu, čo je CA Horal povinná oznámiť klientom ihneď po obdržaní týchto informácií. V prípade zrušenia zájazdu vinou CA, zaplatí táto klientovi celú sumu. Zákazník nemá právo na vrátenie platby za služby, ktorý nevyčerpal vlastnou vinou (napr.: porušenie pasových alebo colných predpisov). V prípade, že sa cena zájazdu zvýši o viac ako 10% alebo sa zmení termín, bez dohody s klientom, CA vráti klientovi celú sumu.

8. REKLAMÁCIE - CA Horal v prípade, že zaplatené služby neboli poskytnuté v dohodnutom rozsahu prijíma reklamáciu od klienta. Klient je povinný oznámiť svoje požiadavky neodkladne tak, aby mohla byť zjednaná náprava včas na samotnom mieste, pričom o uplatnení reklamácie musí byť vykonaný písomný záznam. Ak nie je možné splniť požiadavky ihneď na mieste, je možné uplatniť reklamáciu po návrate na miesto pobytu, najneskôr však do 1 mesiaca od skončenia služieb, písomne, inak právo zaniká. Na všetky reklamácie je CA Horal povinná odpovedať písomnou formou najneskôr do 30 dní od obdržania reklamácie.

9. ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY - CA Horal nezodpovedá za škody, ktoré nezavinila, ani jej dodávatelia služieb a škoda bola spôsobená klientom alebo treťou osobou, ktorá nie je spojená s poskytnutím zájazdu alebo neodvrátiteľnou udalosťou, ktorej sa nemohlo zabrániť ani pri vynaložení maximálneho úsilia.

10. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV - na základe vyplnenia prihlášky dáva klient súhlas so spracovaním osobných údajov pre potreby CA PROGRESS, čím sa rozumie ukladanie na nosiče, upravovanie, vyhľadávanie v nich, triedenie, poskytnutie tretím osobám v súlade so Zák.č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov a to až do odvolania.

11. SPÔSOB PLATBY - klient môže služby uhradiť nasledovnými spôsobmi:

  • Hotovostnou platbou
  • Bankovým prevodom/priamym vkladom na účet na základe faktúry od CA PROGRESS
  • Kreditnou kartou typu MAESTRO, MASTERCARD, VISAELECTRON, VISA, EUROCARD. Klient sa zaväzuje použiť len kreditnú kartu, ktorou je oprávnený disponovať. CA PROGRESS neručí za prípadné zneužitie karty neoprávnenou osobou. Pri platbe kartou ste presmerovaný na bezpečnú platobnú bránu banky, kde zadáte potrebné údaje. Pokiaľ je transakcia autorizovaná, platba prebehne okamžite. Podporujeme bezpečné platby.

12. ZÁVEREČNÉ USTANOVANIA. Uvedené podmienky platia až do odvolania. Zákazník svojím súhlasným konaním (podpisom na prihláške, zaslaním prihlášky e-mailom alebo faxom, úhradou faktúry, osobnou dohodou,...) potvrdzuje, že sú mu hore uvedené podmienky známe, súhlasí s nimi a prijíma ich v plnom rozsahu.

agentúra Horal. Zážitky na celý život 
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky